romantiskt bad?

40340-1590

har precis tagit ett varmt skönt bad!
skulle testa badbomben från
lush som jag fick av älsklingen.
romance in a stone heter den. kostar 39 kronor.

den innehåller riktiga rosenblad. jag skulle nog dock säga att man behöver minst två för att få ett par stycken.
subtrahera sen badankorna och addera lite ljus, mörker och kanske ett glas vin så har man riktig romantik på g.

från hemsidans text;
Stone är liten och doftar vilda apelsiner; inuti hittar du en kärleksdikt som hjälper dig att uttrycka det som inte faller naturligt på läpparna.
...
trodde jag att där skulle finnas en dikt inne i bomben, men jag hittade då ingen i alla fall.
lite tråkigt! :/

det såg i alla fall häftigt ut när man stoppade ner den i vattnet. den susade runt och pös eller vad man ska säga! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ankorna håller ju på att drunkna!!
Dåligt att där inte var nån dikt/ mamma

2007-09-23 @ 00:10:53
Postat av: Tobias

gulligt (;

2007-09-23 @ 10:50:03
Postat av: Wysteriia

Hahaha gulligt med ankorna! ;P

Postat av: mikaela

mamma: haha, ja. ankorna kan inte simma! har mailat dem och frågat om dikten!
tobias: mm! :]
wysteriia: hah, visst är dom söta? ;P

2007-09-23 @ 11:22:08
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback