recension: duschpeeling från åhléns

40340-1465

inköpsställe:
åhléns
pris: ca 50 kronor
konsistens: geleaktig med korn
doft: är förkyld så jag kände inte så mycket. men det lilla jag kände var bra! :]
färg: grön

mitt omdöme: idag provade jag alltså duschpeelingen som jag köpte på åhléns för ett tag sen.
det är en peeling för hela kroppen och innehåller runda korn från mandelskal som rengör huden och tar bort döda hudceller!
jag älskar känslan av de små "sandkornen" som masseras mot kroppen och ännu mer när de rinner av lätt som en plätt när man sköljer av sig.
man känner sig ren och fräsch efteråt även om denna inte har någon "wow-effekt".
tycker att den funkar bra som en budgetpeeling. på tuben står det att den ska användas 1-2 gånger per vecka eller vid behov.
det positiva med denna är att man slipper aloe vera-doften som det stoppas i ALLTING! :P det är inte min favorit direkt!
peelingen känns även ganska dryg. en liten klick räcker till nästan hela kroppen. 

image1466image1467

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en bra kväll! Natti, natti!

Postat av: Att ha det gott

Härligt med någon som recenserar prylar med bra pris

2007-09-12 @ 07:26:28
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Amanda

Kanske man borde testa då! =)

2007-09-12 @ 12:07:04
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: mikaela

helena: man tackar! :]
att ha det gott: vad kul att du tycker det var bra! :] ska försöka fortsätta på det spåret då! :]
amanda: japp! :]

2007-09-12 @ 13:21:28
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback