nya favoriter hos nelly

fick ett nyhetsbrev från nelly med lite nya plagg så jag fick givetvis kika lite på sidan.
hittade några favoriter och här är dem;


1. långärmad t-shirt / klänning / tunika - kalla det vad ni vill, men fin är den i alla fall! vill bära den till stickade strumpbyxor, lång kofta och ridstövlar eller ankelboots. från märket cream kommer den och kostar 449 kronor.

2. lyxiga underkläder är alltid välkommet hos mig. och om det är någonstans jag tycker att leopardmönstrat är snyggt så är det på undies! dessa kommer från dolce & gabbana och setet kostar 548 kronor. dock finns det bara bh i storlek 70B & C kvar. liiiitet!

3. tyvärr fanns det bara en bild på dessa stövletterna och det var inte en bra bild, men jag kan tänka mig att dom är väldigt snygga! kommer från kaffe och kostar 649 kronor.

4. jag hatar verkligen vita stövlar/stövletter/ankelboots, men på något konstigt vänster föll jag för dessa. tyvärr finns det bara en bild på dessa också, får väl se om nelly behagar att lägga upp fler. de är i äkta skinn, kommer från märket cream och kostar 1189 kronor.

bilder från nellyochnoel.com

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin tunika, skulle inte sitta fel! men då är den ju från nelly = dyrt! :(

Postat av: Rose - PinkRose Bloggen

Snygga skor!!

2007-09-19 @ 19:23:17
URL: http://PinkRose.blogg.se
Postat av: mikaela

frida: fast så dyr var den ändå inte tyckte jag! :)
rose: japp! :)

2007-09-19 @ 19:26:55
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Jennie

snygga grejer :)

2007-09-19 @ 20:24:28
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback