mina favoritprodukter!

jag antog utmaningen som mi hade i sin blogg.

vilka är dina favoritprodukter?
svara på frågorna och lägg in bilder på några eller alla produkterna.

image1537

schampoo: använder the blonde schampoo från lush.se. snart slut dock. :/
duschkräm: ingen kräm direkt, utan tvål i fast form. demon in the dark, även den ifrån lush.
bodylotion: fick j.lo:s love at first glow-bodylotion i studentpresent. den gör att man glittrar snyggt! :]
sminkprodukter: både min foundation colour adapt från max factor, min rouge från isa dora och mitt läppglans från h&m får vara med här! :]
hårprodukt: svårt val mellan inpackningen marilyn (för blont hår) från lush och mirkaeldroppar från wella.
skönhetsprodukt: bio specific:s mattande fuktcrème.
favoritparfym: in2u från calvin klein
favoritnagellack: just nu är det nog färgen rio från mavala.

alla som känner sig manade kan ju göra ett inlägg med sina favoriter. skriv gärna en kommentar om ni gör det! :]

Kommentarer
Postat av: Mi

Vad kul att du gjorde den! Visste faktiskt inte att Lush hade schampoon och så, undrar om de har för brunetter med :)
Ha en härlig kväll!
// Mi.

Postat av: mikaela

mi: kul utmaning tyckte jag! :] jodå, de har allt möjligt ju! :] vet inte om de har för just brunetter, men de har ju flera olika schampoon i alla fall. både i fast och lös form! kolla på hemsidan! :]

2007-09-16 @ 17:00:05
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Emma

va kul :) härliga grejer! ha en bra dag!

2007-09-17 @ 10:31:16
URL: http://emmaev.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har gjort en liten annan variant av din utmaning :) nääästan samma ;)

2007-09-18 @ 19:44:00
URL: http://pannispannis.blogg.se
Postat av: cornelia

ett tips för dom som behöver ny foundation; maxfactor age renew. visst, den ska ta bort rynkor. men den är såå bra, kladdar inte, luktar gott, sitter bra och ger en uunderbar lyster:) räcker även huur länge som helst. har använt min varje dag sen början av juni, och har ca.40% kvar. inte illa va?
nåt att pröva!
lots of love

2007-09-27 @ 13:16:49
Postat av: mikaela

corenlia: tack för tipset! jag måste snart köpa ny foundation.. så jag kanske borde prova den då.

2007-09-27 @ 14:38:22
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback