bra respons
från båda fick jag väldigt positiva och hjälpsamma svar. sånt gillar jag verkligen!
från lush:
Hej Mikaela,
Det var inte alls bra, det ska vara en dikt inuti badbomben. Den kanske kan ha trillat ur vid tillverkningen men det brukar ej hända. I alla fall, vi skickar dig en ny och hoppas verkligen att det ej ska hända igen.
Erica-Dawn som du vanligtvis brukar ha kontakt med undrar om du kontaktat henne i frågan, hon har ej hört något...
Om du skickar oss din adress, så skickar vi en ny badbomb...
Hälsningar
Britt Olofsson /Lush
från h&m:
Hej, tack för ditt mail.
Du skall göra en reklamation på dem. Skriv ett brev och förklara vad som hänt och skicka tillbaka dem till H&M Kundservice, 501 89 Borås. Ange också om du vill ha ett par nya. Om du har en returadresslapp du inte behöver kan du använda den annars får du lägga ut med vad det kostar att skicka tillbaka och får naturligtvis de pengarna tillbaka.
Med vänlig hälsning;
H&M Kundservice
nice
det är nog dags att vi alla bloggerskor gör vågen på utsatt tid ikväll. NÄR fick man senast ett positivt, hjälpsamt och trevligt svar, då man skickar mail som inte gynnar företaget.. yeey!
Härligt att dom vill hjälpa istället för att säger att du har gjort fel eller något liknande.
H&M brukar sköta sånt bra, har fått fel varor några gånger och skriver man det på returlappen brukar man få 50:- rabattkupong som plåster på såren.