recension; djuprengörande mask

40340-1671

inköpsställe:

yves rocher.
namn: les masques fruités, djuprengörande mask med citronskal.
pris: två stycken för 74 kronor.
konsistens: gelé.
doft: härlig & uppfriskande citrusdoft.

mitt omdöme: jag älskar verkligen citrusdofter och det känns fräscht och rent att ha det i ansiktet. jag märker en liten renande effekt direkt efter första användningen, men jag gillar personligen mer ansiktsmasker som stelnar och allra helst de man drar av från ansiktet. denna sköljer du bara av.
helt okej budgetalternativ!

betyg: 3/5.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag skulle också behöva det där! ;)

Postat av: mikaela

camilla: prova! ;]

2007-10-01 @ 20:25:00
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback