pälskappan

40340-1882


har hämtat ut pälskappan nu.
visar er så fort någon kommer hem och kan fota mig utomhus. här inne blir bilderna katastrof när jag försöker ta dom på mig själv! :]
skriver även mer om den då!

UPDATE:

kappan är superfin tycker jag. älskar det eleganta över den och att den är fint a-linjeformad.
innertyget är av mjuk satin och även pälsen är mjuk och fin!
även de stora knapparna ger det där lilla extra!
storleksmässigt så är den normal (möjligtvis lite stor), men det är skönt att kunna ha tjockare plagg under.
den behålls! speciellt till det bra priset! (399 kr efter rabatt!)

såg nu att den tagit slut snabbt. den finns bara kvar i storlek 38, 40 & 42. så skynda fynda!

som vanligt så gör bilderna inte kappan rättvisa. man måste se den i rörelse!

Kommentarer
Postat av: Elli

Tyckte kappan såg bra ut även fast bilden var still! Bra pris oxå!

Postat av: mikaela

elli: ja, väldigt bra pris! tack! :)

2007-10-25 @ 18:45:54
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Luisa

Fint & klassiskt.

2007-10-25 @ 20:49:45
URL: http://fashionisinthesky.blogg.se
Postat av: Maria

jättefin, har en liknande från Ullared som kostade 199:-, som hittat!

2007-10-26 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback