onsdag

hej älskade läsare!
mitt internet har krånglat hela eftermiddagen och kvällen. hoppas att det är löst nu!
det är såklart anledningen till att jag inte bloggat så mycket.

idag har jag hunnit med solning och träning. (2 pass!)
nu har jag precis suttit nyduschad framför top model och myst.

imorse ringde jag på ett jobb och skickade sen in min ansökan.
GUUUD vad glad jag hade blivit om jag fått det.
tror att det skulle passa mig utmärkt!

sen ringde dom från ett annat jobb och frågade om jag kunde komma till kristianstad för utbildning klockan 13. IDAG!
och jag fick samtalet 11:40 typ.
grejen är den att jag bor ju två timmar från kristianstad.., men eftersom pojkvännen bor där så söker jag jobb där. så hade jag bara fått lite längre förberedelsetid så..
men jag vill verkligen mycket hellre ha det andra jobbet.

oj, ja, nu blev det mycket text här..
jag är egentligen emot långa inlägg för jag vet att många inte pallar läsa..
jag är lite nyfiken på vad ni tycker.. ska jag skriva MER om mig själv, är det lagom som jag gör nu, eller ska jag skriva MINDRE? tyck gärna till!
vet inte vad som är populärast liksom.. personligt eller rent ytligt?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja tycker att du gör det bra som du gör det nu :) fortsätt så!

Postat av: mikaela

alexandra: tack! :) bra att veta!

2007-10-31 @ 22:31:02
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker också det är bra som det är. Man vill ha personligt OCH ytligt. :D

2007-11-01 @ 11:07:22
Postat av: mikaela

anonym: det låter ju bra! :]

2007-11-01 @ 13:35:47
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback