love it!

40340-1881
jag bara älskar såna här klänningar!
om jag ser denna klänningsmodellen i någon butik så faller jag direkt.
vet egentligen inte varför! :]

denna klänningen kommer från supré som jag har fått nys om genom lina.
det är ett australienskt märke som även har en shop online.

av lina har jag fått lite info om onlineshoppen;
♦ de shippar till sverige
♦ frakten går på 30 AUD (ca 180 kronor enligt forex)
♦ storlekarna kan jämföras med gina tricots
♦ 1 av 3 gånger har hon fått betala tull

ja, frakten är ju ganska dyr, så det kan vara bra att beställa tillsammans med en kompis.
men sen har de väldigt bra priser! klänningen här ovan kostar 60 AUD vilket motsvarar 363 kronor!

en rolig sak är att man på en del plagg kan välja material!
"min" klänning finns till exempel att välja i satin eller chiffong.

bilder från supre.com.au

Kommentarer
Postat av: Martin

Sjömannen kliver in och klickar runt. =)

http://cmj.blogg.se

Postat av: jen

va söt klänning!:)

2007-10-25 @ 20:37:04
URL: http://shizzlemanizzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback