läggdags

40340-1832
jag hinner inte med att läsa allt jag vill läsa !
alla bloggar under favoriter alltså..
har suttit här nu i flera timmar, men har bara hunnit med halva listan typ. sen eftersom man inte hinner läsa alla varje dag så blir det fler och fler inlägg att läsa när man väl läser. en ond cirkel!
måste nog ta och rensa, men vilka bloggar får då stanna och vilka får åka?! det är supersvårt. vill ju hinna läsa alla, men just nu lägger jag ner mest tid på min egen.

börjar bli väldigt trött nu.
sov sjukt dåligt inatt. var spänd inför den stora dagen idag!
hoppas att det blir en bättre natt nu.

hade inte haft något emot att få sova i det
söta nattlinnet från josefssons.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: <3 A L E X A N D R A

sött nattlinne ;D

Postat av: mikaela

alexandra: ja, det ser jättemysigt ut! :]

2007-10-19 @ 08:34:20
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback