läggdags

usch vad trött jag är! ändå sov jag väldigt länge idag.
eller jag vaknade först vid 9. satt vid datorn i en kvart kanske.. sen såg det så lockande ut att krypa ner bredvid pojkvännen i sängen igen så jag somnade hos honom och sov till halv 1  (!!!).
mysigt var det i alla fall!

imorgon ska jag till doktorn. har ett födelsemärke som jag vill ta bort, så jag ska väl dit och snacka om det.
har fått tid, men tror inte att det faktiskt kommer att göras imorgon.
får se hur det går!

efter det åker jag hem till pojkvännen i kristianstad.
två timmars reda är verkligen inte kul!
när jag väl kommer fram ska jag ta ett välförtjänt bad och prova
nya badbomben från lush.
får se om denna innehåller en dikt! :]

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback