bra & dåligt

(lite bilder som togs igår)

jag tänkte nu göra en liten lista på bra och dåliga saker med att vara hos pojkvännen (vilket jag är nu!)

vi börjar med de dåliga tycker jag:
- det är för det första långt hit. (2½ timme med tåg och buss)
- man är aldrig ensam här. (han bor med en killkompis)
- här finns ingen mat jag gillar.
- det går inte att KÖPA mat jag gillar eftersom han inte har pengar.
- det är alltid skitigt här.
- mina favoritbloggar jag kan inte komma åt. (eftersom de är sparade under favoriter där hemma)
- jag har bara med mig ett par skor & en jacka, så jag måste planera kläderna jag tar med mig. (så att alla outfits passar till jackan & skorna)

och bra saker:
- han bor i en STAD.
- om jag nu flyttar hit så får jag mycket roligt att sätta tänderna i! (lägenheten)
- JAG FÅR VARA MED DEN JAG ÄLSKAR!

ja, inte lika mycket bra som dåligt ser ni kanske, men den sista bra-punkten överväger allt annat!

Kommentarer
Postat av: <3 A L E X A N D R A

haha mest dåliga saker ;P
vilka fina gröna ögon du har. söt pojkvän ;P

Postat av: mikaela

alexandra: jepp! ;P haha. tack! han tackar nog också! ;D

2007-10-10 @ 12:32:04
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Victoria

Haha ääsch :P de dåliga sakerna går ju att göra något åt? Iallafall vissa :P
-Köp mat du tycker om för dina pengar? Ändå du som ska äta den :P
- Städa upp? :P
- Skriv ner favoritbloggarna och ta med dig lappen.
- Med en neutral jacka + skor, blir det ganska lätt att matcha till allt :P
.
På så sätt överväger de bra sakerna de dåliga :P Söt är han iallafall :)

2007-10-10 @ 13:19:56
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Little darling

Jobbigt att behöva ta tåg/buss, man vill ju kunna träffas någon gång utan att behöva planera. Hade en kille förut, det tog också 230 att komma till honom, så vi träffades påhelgerna bara, tråkigt. :P

2007-10-10 @ 16:12:10
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: mikaela

victoria: ja, som jag sa så överväger den sista punkten allt det andra!:]

little darling: ja, det hade varit skönt. vi har aldrig bott i samma stad, så man börjar vänja sig nu efter 4 år. men vi får hoppas att vi snart bor ihop!

2007-10-10 @ 18:37:29
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: P

bara tänkte.. jag läste för ettagsen att du klarade uppskrivningen och så.. har du lyckats ta körkort än? isf kan du ju kanske spara till en skitbillig bil och köra till honom ist:P

2007-10-11 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback