asosbeställning

har varit ganska sugen på att lägga en beställning från asos rea nu ett tag.
idag slog jag till.
- det blev den svarta klänningen som jag bloggat om tidigare - 530 227 kr.
ååh hoppas den är lika fin IRL! (tur att jag hade is i magen. innan var den bara sänkt till 303 kr!)

- en rosa satinklänning. såå söt! & jag behöver lite färg i garderoben - 454 181 kr.

- upptäckte även att de hade rea på det ena O.P.I nagellacket jag skrev om i förra inlägget. (nr 1), så det fick följa med också! 144 90 kr.
hoppas nu att det är fint! :] det mörkare rosa (nr 2) kanske jag köper någon annan gång! :]

bilder från asos.com

Kommentarer
Postat av: sofie

:( du skulle säga till mig innan du beställde från asos nästa .

Postat av: Elisabet

Snyggt, kanske ska passa på jag också!

2007-10-24 @ 16:45:27
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: mikaela

sofie: har förklarat på msn! :]

elisabet: jaa, för snart börjar det bli för utgallrat storleksmässigt!

2007-10-24 @ 16:47:25
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback