what a dream

godmorgon!
igår blev det ingen bloggning alls.
stack hemifrån 06:30 och kom hem 19:30 helt slut efter både jobb och träning.
bloggen kommer ju verkligen försakas i och med mitt nya jobb. :/ tråkigt!

idag börjar jag inte förrän 12. kan tyckas låta ganska skönt, men jag får ändå gå upp 09:20.. och sen kommer jag hem kvart över tio, så det är inte så jätteskönt. men förhoppningsvis blir det lättare att sälja på dessa tiderna. det gick bra för mig igår iaf! hoppas på ännu bättre idag.

drömde världens mysigaste dröm inatt. åh, vad jag ville att den skulle vara sann.
det var till och med så att jag, i drömmen, tänkte "låt detta inte vara en dröm". i drömmen var det ju såklart verklighet, men när jag vaknade var jag lika ensam som jag varit den senaste 1½ veckan.
tiden går så grymt långsamt. känns som att det var en evighet sen vi gjorde slut, men det har inte ens gått 2 veckor!

saknar dig så...

nu ska jag försöka få i mig någon frukost. känner verkligen hur magen kommer kämpa emot.

Kommentarer
Postat av: Maria

Har ni haft kontakt sedan det tog slut?

2007-11-21 @ 16:09:04
Postat av: mikaela

Maria: jaa, det har vi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback