tuesday

andra dagen på veckan. hoppas att den går fort!
var iväg på gymmet och tränade innan imorse. tränade en halvtimme på sån crosstrainer och lite sit-ups.
där var massa skolbarn så det var lite jobbigt. :P

jättefint väder idag. synd att man inte får vara utomhus på jobb.
nu skulle man varit på dagis! ;P

yeah, kommer hem vid halv nio ikväll.. så man hinner inte göra så mycket ikväll.
blir väl andra avenyn bara.
ska försöka komma med del 2 av önskelistan ikväll! :]

ha en bra dag!
nu ska jag kila till bussen!

Kommentarer
Postat av: Nigga Please

Haha, Andra avenyn. Hatar det där programmet, men kan inte sluta kolla. Hur ska det gå för Jossan?

Postat av: alexandra

jag frös röven av mig i dag. så jäääävla kallt!!!! vi kunde bytat jobb i dag! haha. nu ska jag jobba :(

2007-11-27 @ 16:35:58
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: elin thelin

du tränar ju skit flitit! skit avis. och andra avenyn, jag är fast...fast jag stör mig lite på det haha..

2007-11-27 @ 18:14:07
Postat av: Lina

Fast det är svinkallt ute..

2007-11-28 @ 09:43:04
URL: http://www.liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback