super saturday

god förmiddag kära vänner! :]
lördag idag, och jag sitter vid min systers dator eftersom pappa försöker fixa lite program och så på min dator så att jag ska kunna få in videos i min ipod. med musiken är det inga problem, men filmer/videos krånglar!
om det är någon som har tips så kom gärna med dom!

i eftermiddag sticker jag till kristianstad hem till sandy. vi ska se på fotboll och partaja. ;]
ska bli så himla kul att träffa lite nytt folk och ha något roligt att göra!
hoppas på en superkväll! :]

med en ipod i väskan blir ju resan dit SÅÅ mycket roligare.
men vad ska jag ha på mig ikväll?
tror det står mellan två outfits..
antingen
nya klänningen från asos eller vit långskjorta (med rosett i ryggen) från lindex pink collection med lackleggings och svart minitajtkjol (för att inte riskera att visa allt!).
vad tror ni?! :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mikaela! Jag vet ett prram som är jättebra att omkvandla formaten på filmer till iPod-format. Xilisoft iPod Video Converter heter det, och finns att ladda ner på www.downloads.com. Ett litet och lätt program att använda! :) Lycka till!

2007-11-17 @ 12:19:35
Postat av: Maneli

det här kanske är en jätte konstig fråga. men jag minns för läääänge sen att du köpte en present till din pojkvän vilket var en bok där man själv kryssade in saker o klistrade in bilder mm. (min förklaring suger) men om du förstår vilken jag menar, skulle inte du kunna vara så snäll o ge mig länken till sidan du köpte den ifrån? tack på förhand!

Postat av: mikaela

anonym: tack för tipset! kanske har hittat ett program, men annars blir ditt program nästa försök! :]

maneli: vet vilken du menar. det var verkligen en uppskattad present. i detta inlägget har jag länkat direkt till boken: http://kela.blogg.se/281206201742_en_krleksfrklaring.html

2007-11-17 @ 13:19:02
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Thilda

ta på dig klänningen ikväll! Den är jättefin!

2007-11-17 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback