spontanutgång

goodmorning sunday & bloggen!

söndagar har aldrig varit min favoritdag direkt. vaknat typ 7 gånger innan jag slutligen gick upp vid 10:45.
igår hade jag egentligen planerat att åka till landskrona för att se en väns lägenhet, men hon var inte på msn och jag upptäckte att hennes nummer försvunnit i mobilbyte osv. inte heller hörde jag från henne.

så när kvällen närmade sig kände jag att jag verkligen inte ville sitta hemma. speciellt inte när det var stenkankväll. haha.
min stenkankompis skulle ju tyvärr på annat håll, så jag försökte ragga upp någon annan.
eftersom det var så spontant så var det lite svårt.

till slut lyckades jag övertala yvonne efter typ 20 sms. hon ställde några krav: klänning, leggings, skor, smycken och 4 öl. OKEEEJ! :P haha!

okej, då var hon klar. var skulle vi sen ta vägen INNAN stensson. till yvonne sa jag att allting var fixat fastän det inte var det. annars hade hon bangat. :P
det löste sig till slut. k ställde upp med sitt nystädade rum. TACK!

regnet öste ner när jag skulle gå och möta yvonne så man var ju inte snygg i håret direkt. men det var ju eslöv. man behöver inte vara så snygg där.
för en gångs skull var jag INNE på stensson. dom senaste 3 gångerna har jag typ betalat, använt toaletten en gång sen inte varit där mer.
men igår var jag där tills de stängde. alldeles för tidigt! (02:00).

klockan tre får jag sms:
"men är inte stensson stängt?"
HAHA NO SHIT! man kan inte svara på sms en och en halv timme senare.

nu ropar pappa att det är frukost. jag luktar nybakat. fan vad gott.
en sak är säker - jag är inte sugen på
kyckling.

var inte e ovanligt galen igår?

så het...

Kommentarer
Postat av: khashe

hahaha, mitt rum var RIKTIGT välstädat också!

2007-11-25 @ 11:45:55
Postat av: sandrat

förlåt! att jag inte hörde av mig igår. jag var sjukt dålig, låg i sängen till halv fem, det slog inte inte förrän nu att jag skulle ringt dig!

2007-11-25 @ 12:48:31
Postat av: mikaela

khashe: ja, jag tyckte att det var städat! :D

sandrat: ah, det är ingen fara! :] kvällen blev ju bra för mig ändå! men hur mår du nu då? :/ vi kan ju bara bestämma en annan dag! :]

Postat av: sandrat

vilken tur. jag mår bra nu!
det får vi absolut göra tycker jag!

2007-11-25 @ 13:11:25
Postat av: sofie

hej vad kul att de blev utgång ändå! jag MÅSTE följa med nästa gång :D

2007-11-25 @ 14:55:44
URL: http://hotstuffs.blogg.se
Postat av: mikaela

sofie: ja, det måste du! :D

2007-11-25 @ 15:06:39
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: alexandra

vem fan är e? och vem är het? va va va . och du stack till stenkan utan mig. taskmört. jag hade hellre vart på stenkan än tivvan fkt för där träffar man folk som man verkligen inte vill träffa. ååååh!!

2007-11-25 @ 16:13:18
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback