jobbet

tänkte att jag skulle skriva lite mer om jobbet. :]
måste än en gång tacka alex som tänkte på mig! :]

när jag kom dit imorse så kom jag ganska snabbt in i händelserna och det var en skön avslappnad stämning där.
både personal och barn (3-5 år) var trevliga! :]
dagen gick superfort! jag var ju bara där en halvdag men det kändes som 1-2 timmar typ!
hade tur att få vara där just idag eftersom ett barn firade sin födelsedag. tycker att de firade det riktigt fint och personligt! och så fick man glass till efterätt! ;D men piggelin såhär på hösten kändes lite konstigt.. haha!

imorgon ska jag ta en ny mössa på mig för en av barnen tyckte
den jag hade idag var ful! hahaha!

Kommentarer
Postat av: alexandra

mina barn älskar min. den är svart och har en dödskalle på sidan där framme. från lindex barnavdelning. höhö

Postat av: alexandra

min nyaste mössa alltså

2007-11-05 @ 23:04:53
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: mikaela

alexandra: haha okej. idag var det en som sa att min "nya" mössa var fin! ;P så jag får väl köra på den.. men den är inte lika varm! ;P

2007-11-06 @ 17:35:38
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback