jobb

40340-2017
hej!
nu är jag hemma igen. anställningsintervjun gick jättebra och jag ska börja redan på måndag.
jobbet är som telefonförsäljare för OKQ8. det är ju absolut inte mitt drömjobb, men alltid något att börja med!
direkt efter intervjun fick jag ett samtal från kristianstad..
då var det en jättegullig tjej som jag pratat med tidigare i telefon och sökt ett jobb som butiksassistent hos en optiker som ville att jag skulle komma på intervju.
så sjuuuukt tråkigt att man inte kan ta en sån fin chans nu bara på grund av att jag & c inte är tillsammans längre.
:/

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis Mikaela. Alltid något att börja med. Det blir kul för dig att börja tjäna lite pengar.

2007-11-16 @ 14:12:15
Postat av: Maria

Grattis till jobbet! Trist det där med butiksjobbet, men skulle du inte kunna tänka dig att flytta till Kristianstad för jobbets skull??
Förstår om det inte känns så kul men bra jobb växer ju inte på träd.

2007-11-16 @ 14:25:37
Postat av: mikaela

lotta: tack! :]

maria: tack så mycket! jo, egentligen hade jag kanske kunnat det, men det kan ju ta ett tag att få en lägenhet och det blir för långt att pendla fram tills dess. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback