jobb :]

guess what!
min vän alexandra ringde mig igår och frågade om jag hade lust att jobba på dagis idag och imorgon.
självklart hade jag det! :] så hon lämnade mitt nummer till dom, och senare på kvällen ringde rektorn över den förskolan/skolan.

så nu sitter jag här framför datorn och käkar min frukost som består av anna skippers hälsobröd (som förvånansvärt nog är gott!) och ett glas färskpressad juice!
kvart i nio skulle jag vara där!

men jag kommer hem vid halv 2 igen så jag bloggar mer då! :]
puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Madame tussadoue :) Du ser britney med hår i bakgrunden... :)

Postat av: Moster Lotta

Kul Mikaela. Hoppas det blir mer jobb sen.

Lotta

2007-11-05 @ 08:26:34
Postat av: alexandra

wohow hoppas du överlever dagen :D jag ska göra mig i ordning snart sen ska jag till mina barn!

2007-11-05 @ 11:33:28
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: mikaela

lina: ahaa, då förstår jag! han såg verkligen ut som en riktig människa! :]

moster lotta: ja, det var kul! :]
ska på anställningsintervju på fredag också! :]

alexandra: haha, det gick bra! :D fast jag var lite trött när jag kom hem! ;D

2007-11-05 @ 20:43:45
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback