it's him!

jag har mött min drömman. haaallelujah!
dessvärre var det, ja, just det.. i en DRÖM.
han var dessutom för bra för att finnas på riktigt, så det är inte lönt att gå och hoppas på att det kanske är en sanndröm! :P

nu sitter jag på jobb och väntar på att vi ska komma igång.
var ute och sprang imorse.
tänkte först skita i det när jag vaknade till snöstorm typ. (okej, inte riktigt)

i fortsättningen ska jag nog sticka till gymmet ändå och springa på löpbandet där istället på morgonen.
det börjar ju bli snö och halt ute nu, så då vågar man typ inte springa.

hoppas att ni får en bra dag allihopa.
längtar tills jag kommer hem ikväll.

puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Elli

Träna på morgonen är härligt :) Drog på mig kläderna tidigt imorse och gav mig ut. Var dock inte så skoj just idag eftersom det kommit massa snö igen. Men det gav ju lite extra motstånd att plumsa runt i snön :) Jobba lugnt! =)

2007-11-26 @ 13:30:45
Postat av: Johanna

Morgon träning är suveränt!!

Postat av: elinthelin

jag träffade också min dröm fast på nätet, känns inte det pinsamt eller vad? haha...vi kan väl hoppas att vi kommer träffa dem på riktigt? :P
löpband tycker jag är lättare och jag pallar ett löpband längre än springa vanligt ute, undra varför? haha...

2007-11-26 @ 22:22:13
Postat av: mikaela

elli & johanna: hehe, ja! skönt att ha träningen avklarad redan på morgonen!

elinthelin: amen nätet är ju ändå verklighet. typ. han/hon finns ju! jepp, imorgon blir det löpbandet för min del. om jag orkar gå upp! ;P

2007-11-26 @ 23:34:23
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback