i en drömvärld..

godmorgon! :]
idag drömde jag! om en snygg och sexig polis.
jag har egentligen lurat i mig själv att det inte är något speciellt med män i uniform, men visst fan är det det! haha! :D
det värsta är att jag hade blivit våldtagen, men jag var typ inte alls ledsen för att polisen var så snygg. (realistiskt? ;P)
kommer tyvärr inte ihåg vad han hette i förnamn. men jag vet vad hans fru hette både i för- och efternamn eftersom han visade mig hennes pass. hahahhaa. WHYY?! och så vet jag att han bodde i stockholm.
haha, ja, den var galen!
först pratade jag jag med honom i telefon bara, och eftersom min telefon bestod av en sax så hörde jag väldigt dåligt.
sen helt plötsligt kom han på en
puch utanför mitt hus.

avslutningsvis: fan vad het han var!

UPDATE: jag sökte på madeleine hallin i stockholm, men det fanns ingen.. :/ läskigt om det hade funnits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback