h&mfavoriterna

jag dissade ju h&m:s vårkatalog totalt.
idag när jag ändå inte hade något annat att göra så tänkte jag kolla igenom den igen för att ge den en chans till.
men nej, fortfarande lika tråkig och det var samma kläder jag föll för denna gången.
tänkte visa dem här nere.
sen fanns där ju en del fina accessorarer och så, men det känns ju definitivt inte lönt att göra en beställning för det.

1&2. skjortklänning. gillar den blå! :] - 249 kr.
3&4. snygg och prisvärd parkas. jag gillar både den vita och grå. - 398 kr.
5&6. långskjorta som ser väldigt fin ut! - 298 kr.
7. kavaj. jag gillar kavajtrenden. speciellt när man matchar den shorts och t.ex en farfarströja. självklart måste ärmarna vara upprullade! - 398 kr.

Kommentarer
Postat av: Lia

jag håller inte med dig alls. Jag tycker att det var fina kläder :} men smaken är som baken, delad ;d

Postat av: mikaela

lia: alltså jag menar absolut inte att det är FULA kläder. tycker bara de är tråkiga och ser ut som det har gjort många av de senaste vårarna! ;P men som du säger - smaken är som baken! ;D

2007-11-01 @ 15:36:25
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback