första veckan avklarad

hej!
då var första veckan på nya jobbet avklarad.
det har väl inte gått superbra, men inte jättedåligt heller.
vi har fått reda på att vi ska få nya tider från och med måndag..
inga tider som uppskattas särskilt mycket för mig.. anledningen till att jag ville ta detta jobbet var för att det var mestadels dagtid, men nu ska dom ändra till;
mån & tis: 12-19.
ons & tors: 13-20:45.
fre: 12-16.

fredagen är ju skön, men jag vill inte jobba kvällar eftersom hela dagen försvinner för mig då jag inte kommer hem förrän nästan halv nio på kvällen.
så vi får se hur det blir..
får söka massa nya jobb!

idag skulle jag egentligen gjort ett nytt försök på en utgång, men det blev inte av.
så jag ska bara sitta hemma istället.. är iofs ganska trött efter denna veckan!
ska försöka hinna blogga lite roligare inlägg iaf.
eller ni kanske tycker dessa textinläggen är roliga också?

Kommentarer
Postat av: Elli

textinlägg är ju oxå skoj... Men videobloggarna är oxå skoj... Trist att de ska ändra arbetstiderna... Jag har oxå haft ett jobb där jag jobbade på kvällen. Fast då slutade jag ännu senare än vad du kommer göra. De dagar man jobbade kväll hade man ju typ inget liv. Äta sova och jobba var det man orkade :( Ha det gott! :)

2007-11-23 @ 23:53:20
Postat av: mikaela

elli: ska försöka komma med ett videoinlägg snart! ;P
ja, det är tråkigt med arbetstiderna.. jag pendlar ju också så jag kommer hem typ 1½ timme senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback