fel taktik

nu är jag hemma igen.
blandade springande med joggande och gång i rask takt. var ute i ca 45 minuter.
min taktik om att sticka ut och springa för att slippa tänka funkade inte riktigt. det hade snarare motsatt effekt.
allt jag tänkte på var vad som hade hänt. och tänkte på när vi sprang där för längesen. och för ett tag sen cyklade vi samma runda och jag log lite när jag såg stället där christian nästan cyklade ner i en håla för att han tänkte svänga för tidigt.
nä, det var bättre med gårdagens steppass för då tänkte man verkligen på att göra rätt steg hela tiden.

ikväll ska vi till mina kusiner. en av dom fyller år! :]
först visste jag inte om jag orkade, men min äldsta kusin är ju där och hon är en av mina bästa vänner så det ska bli skönt att träffa och prata lite med henne.
men jag antar att det kommer bli en del jobbiga frågor.. :/
alla är så vana vid honom och att det är jag & han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback