betnér my man

godkväll!
kollade på parlamentet innan och fyfan vad magnus betnér är HET!
speciellt när han spelade "nyknullad", haha!
han blir utan tvekan dagens babe!

annars har jag typ bara städat idag.. börjar bli klar nu.
dagen har gått sjukt segt.
hade träning innan också. nu lär det väl dröja en vecka innan jag kan träna där igen. :/
får typ sticka ut och springa nu varje morgon när jag börjar sent på jobb. sooo funny.
men det ger resultat och det är kul att andra ser det också! :]

nu längtar jag till nästa helg.
vad har den att erbjuda, måntro?

betnér.. om du ser detta. maila mig så kan vi hooka up!


Kommentarer
Postat av: Nummer 1

Varför kan du inte gå dit förrän nästa vecka? Hände det något pinsamt?!

2007-11-25 @ 22:17:30
Postat av: mikaela

nummer 1: nä, inget pinsamt hände, men jag jobbar kvällar så jag kan inte träna.

Postat av: Alexandra

haha! :D man fick ju se betner mage! håller med dig! han är grymt snygg.

2007-11-25 @ 22:39:41
URL: http://alexandradd.webblogg.se
Postat av: sofie

han är fin :D

2007-11-25 @ 23:33:32
URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback