resklar

ja, nu är jag så gott som resklar sånär som på några smågrejer.
jag lyckades få i alla saker i väskan utan att den överskred maxvikt! :]
fick lite panik innan ikväll när jag inte hittade mitt resebevis! men efter lite stressat letande så fann jag tillslut papperna! SKÖNT!

nu måste jag plugga lite. har ju test på musiken imorgon.
hoppas att det bara blir något litet.

ska försöka skriva något imrogon också innan jag sticker hem till josy där jag ska spendera natten! :]
det går ju inga tåg så tidigt på morgonen på torsdag, och mina föräldrar ska iväg till mellbystrand redan imorgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
Nu har jag varit ute och rest i Europa en vecka, så jag ber om ursäkt för att jag inte updaterat min sida förrän idag. Men nu är det gjort :-)

Glöm inte att slänga in en röst när du är inne ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback