nytt!

måste än en gång skriva hur fint väder det varit idag! riktigt underbart!
hoppas verkligen att det håller i sig. det får gärna vara såhär fram till sommaren nu! :] varje dag!
jag trotsade mina hälsenor och tog mig ut på en promenad idag.
hämtade ut paket på ica också!

det innehöll min
h&m-klänning. äntligen är den min i rätt storlek!
och mitt paket från ellos.
jag beställde ju blusen därifrån och den grå klänningen. blusen var lovely, men den grå saken var skit rent ut sagt. den åker tillbaka snabbare än kvickt!

ursäkta för mina svindåliga foton. inget ljus! :/

Kommentarer
Postat av: Sofie

riktigt skönt väder, speciellt att åka skidor i, som vi gjort idag :D

Postat av: alix

jag kan fortfarande inte ta upp bilderna :( du får skicka, eller så får jag komma hem till dig så får du visa :)

2007-03-13 @ 02:57:28
Postat av: Anonym

vad var det för fel på den gråa klänningen?
(jag har nyss beställt den =( ..

2007-03-20 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback