snygga undies

40340-1112

idag köpte min syster detta underbara underklädessetet från gina tricot (fast i aprikosfärgat) och jag blev jätteavundsjuk, haha! jag älskar söta underkläder och speciellt i starka färger nu på sommaren.

jag hade beställt ett set från h&m i grönt, men fick bara hem behån. då ringde jag och skällde ut dom.
man skickar väl inte bara behån och annullerar trosorna om man beställt 1 bh och 2 par trosor i exakt samma färg och mönster?!
och inte kunde de skicka trosorna i efterhand utan jag fick isåfall skicka tillbaka behån. usch för sånt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Borde också ringa och skälla på H&M, beställde silverbikinin i kyliekollektionen. Fick hem byxorna och i påsen där det stor överdel låg det ett barnplagg. Inte första gången det händer! SUR

2007-06-04 @ 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback