smycken från cocoo.se

fick hem ett paket från cocoo.se idag! :D
hon har så himla snabb leverans, och servicen finns det absolut inget att klaga på.



det jag fick hem var det rosa nitarmbandet som jag bloggat om tidigare, ett jordgubbshalsband och ett annat silverfärgat armband.
allt är superfint!
tänkte först inte beställa det silvriga armbandet, men jag är verlkigen glad att jag gjorde det. kommer nog bli väl använt! :D

coco är så söt också som lägger i små handskrivna tackkort i paketen.
wohoow, sånt här är kul att komma hem till! 
 

Kommentarer
Postat av: E

Tänkte beställa hem det silvriga armbandet som liknar ett skärp. Hur är kvalitén på ditt silvriga? Kram

2007-06-26 @ 23:16:30
Postat av: mikaela

E: du menar detta jag fick idag? för mitt skärparmband är guldigt. och det är lite svårt att uttala sig om kvalitén på detta eftersom jag fick det idag och inte ens hunnit använda det. men det känns bra. stelt och har bra gångjärn (så att man får det runt handleden). ja, som sagt.. svårt att uttala sig.

Postat av: Soulish

Åh, vill också ha!

2007-06-27 @ 21:26:38
URL: http://soulish.webblogg.se
Postat av: Lottisin

jag har också det rosa nitarmbandet! :)

2007-06-28 @ 19:10:58
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: sofie

armbandet såg super snyggt ut :)

2007-06-28 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback