senaste shoppingen

nu har jag äntligen fixat in bilder från kameran så nu tänkte jag visa er vad jag köpte i malmö i fredags och det som kom i mitt h&m-paket!

från H&M;

1. grönmönstrad tubtopp i silkigt material. tänkt att ha till fest. :]
2. ett mer vardagligt linne. snyggt till svarta jeans.
3. mjuk klänning i 100 % bomull.
4. coola flipflops. förra årets är lite slitna.
5. söta små shorts. jag är inte någon shortsmänniska direkt, men jag föll för dessa.
6. på hm.com hade de något erbjudande och man fick köpa två linnen för 49 kr, så jag valde ett hallonrött och ett vitt. de är lite längre och oversized för jag tog för stor storlek.

från indiska;

1. neonrosa klänning som jag redan fallit pladask för. den är UNDERBAR!
2. ännu en sval sommarklänning i 100% bomull.
3. glittriga armband, som jag egentligen tänkte ha till balen. jag ångrade mig, men de kommer nog att bli mycket använda ändå!

från gina tricot;

1&2. ett par jättesöta studenttrosor! jag har ju redan köpt ett par från studentkompaniet i samband med att man köpte studentmössa och så, men dessa är mycket finare! :]

från zara;

1. svalt och somrigt linne i min nya älsklingsfärg - rosa!

övrigt;

1. pastellfärgade pumps. superbilliga på din sko! :]
2. metallicgröna pumps med kilklack. också de från din sko. och jag hade tur och upptäckte att de hade 20% den dagen!
3. superskön bh från lindex. avtagbara axelband. hade den under min balklänning men kommer att bli väl använd även nu efteråt.
4. nagellack i härliga färger :D det första är från zara och de andra är depend som ni ser! :] har dock inte provat något av de än.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefint :)

Postat av: elin

sånna trosor har jag också :D vilken dag går du ut?

2007-06-03 @ 20:54:44
URL: http://elinthelin.blogg.se
Postat av: mikaela

elin: den 8:e! :D PÅ FREEEDAG! dudå? :)

2007-06-03 @ 22:25:11
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback