nytt

jag hade egentligen planerat att hålla i pengarna lite nu fram till sommaren, men det är inte så lätt.
i måndags så skulle två tjejkompisar till lund och då hänkade jag på.
detta var vad som följde med hem;

- blommig klänning från lindex. 349 kr.
- neongul klänning från indiska. (likadan som den jag köpte i rosa förra veckan, haha!). 159 kr.
- massa underkläder från gina tricot. jag älskar deras underkläder!

köpte även ett par lite kortare leggings nu till sommaren.
vi diskuterade om hur snål man blivit nu när det kommer så mycket fina kläder till de billiga kedjorna.
vi var inne på jc och jag hittade ett jättesött linne. tänkte gå och prova det, men hängde tillbaka det när jag såg att det kostade 400. otroligt snålt!

har även beställt lite från ellos/josefssons.

ännu mer underkläder.
jag känner att jag vill ha mer som matchar, lite mer färg och lite nyare underkläder helt enkelt. ibland behövs det en gallring bland alla söndertvättade trosor och då gör jag hellre det rejält än halvdant!
skjortan fick jag också till ett bra pris då det var 40% rabatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fanns den rosa klänningen kvar på Indiska i Lund?? den väckte begär hos mig :-)

2007-06-06 @ 22:18:37
Postat av: mikaela

maria: japp, i måndags fanns den kvar! :]

Postat av: Maria

Den fanns kvar! :-)

2007-06-08 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback