lön

det blir lite lite bloggande nu. jobbar ju mellan 9-17 och är inte hemma förrän 18:20.
men på tal om jobbet.. fick hem lönelapp igår. får tydligen lön redan imorgon. trodde inte att jag skulle få den förrän i slutet av juli, men tydligen får jag den nu. har ju bara jobbat en och en halv vecka så det känns lite skumt.

så imorgon kommer de 200 kronorna jag har på kontot för tillfället få sällskap av nya fräscha pengar! ;P
jag blir såklart galet shoppingsugen, men jag ska spara så mycket som möjligt till stockholm.
ska ju till göteborg på midsommar, men tyvärr hinner jag inte med någon shopping där. :/

idag ska jag i alla fall hämta ut mina klänningar från nelly. skriver nog mer ikväll och kanske visar lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback