studentbal

tiden kommer gå så himla fort nu på vårterminen och jag börjar få ångest över student och bal och grejer som ska fixas i samband med det.

har börjat titta efter klänning till balen. jag är nästan hundra på att jag vill sy upp den.
jag vet precis hur den ska se ut!
men det hade inte skadat med lite inspiration..

var du på studentbalen?
kan inte alla som vill maila bild på sin klänning så att man får inspiration?!
[email protected]
och om ni inte vill maila så kan ni väl beskriva vad ni hade för klänning? (modell, färg, tillbehör, hår, smink)


Kommentarer
Postat av: Petraa

kan du inte, om alla godkänner det, publicera bilder på klänningarna du få i så fall:)

2007-01-18 @ 18:16:34
Postat av: mikaela

petraa: jo, om jag får in några stycken och dom godkänner det kan jag göra det! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback