senaste shoppingen

här är grejerna jag shoppade i veckan! :]


- en lbd (sällan) från gina tricot. gillar kedjedetaljerna! fyndade den på rea, 99 kr!


- förklädesklänningen (som har blivit ganska omskriven), även den från gina tricot. i love it! den är superskön!  


- en grön bastopp. köpte en likadan i vit (kolla bilden ovan). 2 för 149 kr på cubus. tyckte det kunde vara kul med lite färg! ;]


- ett svart partylinne. skitsvårt att fota det. det pyds i alla fall med rosett och satindetaljer. puffig modell. från gina tricot!


- svart hård kuvertväska i lack. denna köpte jag på rea på cubus för 70 kr! 
 

- ett par svarta rockiga jeans med dragkedjedetaljer - i like! jag ska dock prova dom en gång till hemma. vet inte om jag ska behålla dom, men dom är riktigt coola! från cubus.


- och så den älskade jackan! jag blir glad bara jag plockar fram den ur garderoben och provar den. U N D E R B A R är ordet! kan det inte bli vår snart? från vero moda.
 
..förutom det på bilderna köpte jag;
- ett svart fotoalbum till mitt projektarbete.
- ett par röda trosor (som är jäääättelika hanky panky:s. och jag tycker nog att dom är skönare också, sitter inte så superlågt som hanky panky. 39 kr på cubus.)
- en grå tröja/klänning med döskallar och rosett från gina tricot. ska fota när den är hemma!


Kommentarer
Postat av: Lottisin

fina fynd! =)

Postat av: Madde

Jackan är skitsnygg :)!

2007-01-28 @ 18:33:46
URL: http://freshfashion.webblogg.se
Postat av: mikaela

lottisin och madde: tack tack! :]

2007-01-28 @ 19:35:33
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: nelle

svarta jeansen och den gråa klänningen vill man VERKLIGEN hänga i julgranen! riktigt snygga plagg!!!

2007-01-28 @ 22:08:02
URL: http://cornelle.blogg.se
Postat av: nelle

svarta jeansen och den gråa klänningen vill man VERKLIGEN hänga i julgranen! riktigt snygga plagg!!!

2007-01-28 @ 22:09:09
URL: http://cornelle.blogg.se
Postat av: Sofie

super snygggt allt :)

2007-01-29 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback