la redoute-favoriter

precis som engla så tänkte även jag lista mina favoriter från la redoutes vår- och sommarkatalog.
de produkter som inte är länkade finns inte på nätet än. därför har jag skrivit vilka sidor de finns på!

klänningar: 
ballongklänning i tunn bomull med fickor.
mönstrad klänning i bomull. vid och luftig modell med fickor.  sid. 15
silvergrå klänning med fickor från et vous.

(huvudordet här var alltså fickor.)

skor:
ballerinaskor i skinn med öppen tå och rosett. sid. 52 (nr 3)
marissa-skor (som jag kallar dom). gärna alla färger! :] sid. 203 (K)

badkläder:
bandeau-bikini och trosa med blommönster. sid. 230 (D+E)
svart bikini, även den med bandeauöverdel. dock får man nog inte så snygg bränna av den. sid. 228
randig baddräkt. om jag hade haft modellens kropp hade jag nog kunnat tänka mig använda baddräkt. sid 229

överdelar:
2-pack baslinnen. vit + svart. sid. 48
ljusbeige blus i helsiden.

jag trodde att mer skulle finnas på internet, men tyvärr. så därför var kanske detta inlägget onödigt - men men!
vi får väl se om det blir någon beställning. men det blir absolut inte allt detta i så fall.
visa gärna era favoriter också! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback