från h&m och ellos

jag lovade att jag skulle visa kappan från h&m, men jag har så otroligt dåligt ljus vid min spegel, så bilderna blir jättedåliga utan blixt.
måste komma ihåg att fråga pappa om vi kan fixa fler lampor.

men men. här kommer det i alla fall.
från h&m;

här har vi då kappan. idag tyckte jag mycket mer om den, så jag har bestämt mig för att behålla den.
visst svider det att den kostar 800, men ja, den var faktiskt fin! ni gör bäst i att kolla på h&ms bild.
min bild gör den ingen rätta. (klyscha, i know!)


denna svarta lilla kavaj kommer nog att bli en ny favorit i garderoben till våren! söt, a-linjeformad, stretchig, stora knappar.. perfekt helt enkelt! :]


och armbandet såklart! :]
like it a lot!

jag beställde även jackan men den passade inte. försöker sälja den här innan jag skickar tillbaka den.  
i paketet låg även dessa byxor i caprimodell, men dom var ingen hit direkt.
(och träningssetet man fick gratis! men det har jag inte ens provat än)

från ellos;

klänningen med stora puffärmar. skön! :] färgen ser ut som på tredje bilden!

behövs strykas. lite dåligt att man får hem skrynkliga kläder. well well.

trenchcoaten som jag skrev om åker tyvärr tillbaka. det var absolut inte min färg, och den fick ge plats åt h&m-kappan istället.
jeansen, trosorna och den blå jackan behåller jag dock! :]


Kommentarer
Postat av: Lottisin

snygg jackA! kavajen har jag också beställt! =)

Postat av: mikaela

lottisin: tack! du kommer säkert att bli nöjd!

2007-01-11 @ 20:45:46
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback