ellosbeställning

40340-751
efter många om och men fick jag äntligen iväg en beställning till
ellos. jag fick gå den långa vägen och skriva i varje artikelnummer var för sig.
jag valde expressleverans (bara 20 kr extra!) så paketet väntas komma på måndag redan!
har inga som helst förväntningar på grejerna, har inte beställt därifrån sen jag var barn! men det ska bli kul att se hur det blir! de har ju väldigt bra priser i alla fall!

1. dunjacka i kinablått med avtagbar luva. bra alternativ till min canada goose! (för jag antar att vintern kommer att komma. snart. 349 kr.
2. hipsters i spets. sjukt lika de från hanky panky som jag vill ha, till ett enormt mycket bättre pris. två pack - 119 kr.
3. trenchcoat. jag bestämde mig ju för att leta efter en liknande petras. denna fanns även i rött, men jag vågade inte. sitter denna fint så kanske jag beställer en röd vid ett senare tillfälle. 349 kr (efter 30% rabatt).
4. tröjklänning i grårosa (eller vad man säger!?). föll för de söta puffärmarna! denna finns bara på nätet!  149 kr.
5. svarta stuprörsjeans. jag letar efter de perfekta svarta stuprören och kanske kan dessa vara dem!? har som sagt inga förväntningar.. men priset är bra! 299 kr.

Kommentarer
Postat av: Gilraen

stuprören va riktigt snygga! :)

Postat av: mikaela

gilaren: ja, dom såg snygga ut i tidningen (but don't they always.. ?) så det ska bli spännande att se och prova på måndag! du får hålla utkik i bloggen för rapport! ;D

2007-01-04 @ 12:38:57
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback