vår- och sommarnytt

40340-85440340-855

fick hem två paket igår! ett från
h&m och ett från ellos.
dessa två klänningar kan nog bli söta till våren och sommaren när man får lite färg!
även armbandet ska behållas. ringen var tyvärr för liten så den sålde jag till lillsyrran, och den söta blusen får åka tillbaka för den var för kort!

båda bikinisen från ellos var underbara! verkligen att rekommendera! den randiga kanske till och med beställs i andra färger framåt sommaren. den jag köpte nu var vit och blå-randig.

Kommentarer
Postat av: Pure

Ursöta klänningar!

Postat av: Angel

oh så söta

2007-02-17 @ 18:52:24
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Lottisin

urfina klänningar, den rosa är underbar! =)

2007-02-17 @ 23:21:55
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Anonym

Nathalie hade en liakadan klänning som den rosa idag / mamma =)

2007-02-20 @ 23:16:31
Postat av: Anonym

var inte kedjan på bikinin från ellos "tung"?
Jag blev helt förälskad när jag såg den bikininen förra månaden, men sedan när jag förstorade bilden så såg kedjan så himla stor ut =/
Är den så stor i verkligheten också?

Kan inte du svara till min mail istället? (det blir så svårt att se om du har svarat eller ej ..)
Det vore jättegulligt av dig! =)

/[email protected]

2007-03-20 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback