vinnare dragna!

så var tävlingen avslutad!
vad kul att ni var så fantasifulla med era önsketvålar.
fick in allt från lite vanligare som fruktdofter till tvålar som skulle dofta sockervadd och kille.

vinnaren som drogs först var camilla!
hon vinner därför två stycken tvålar från lush.

här är camillas bidrag:

jordgubbsdoft..finns det något som påminner mer om sommar? Det behövs här i vintermörkret..

andra vinnaren blev elinthelin.
hon vinner en tvål från lush!

här är elinthelins bidrag:

jag är en av många som älskar vaniljdoft. vanilj ljus är en av mina favoriter.
samtidigt är jag en tjej som älskar frächa dofter när man duschar. speciellt när man tränar. tyvärr är
tjej tvålar och även bodylotions ofta ganska söta, iblnad för söta.
jag skulle därför gärna vilja ha en frächvanilj tvål, om jag hade fått bestämma, det hade varit det bästa :)


jag har mailat er, tjejer. så återkom så fort ni kan med era adresser! :]
GRATTIS!

OBSERVERA att vinnarna drogs slumpmässigt bland ALLA som tävlade. det hade alltså inget med min personliga åsikt att göra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du ha fler tävling inom framtiden ?
= )

2007-12-10 @ 19:00:03
Postat av: mikaela

anonym: jag kommer givetvis att försöka dra igång fler tävlingar! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback