tvångsblogg

yeap, då blir man tvingad att blogga här ifrån flera håll.
har verkligen ingenting att skriva om just nu känns det som, haha!

idag hade jag roligaste dagen nånsin på jobb. berodde kanske på att det var fredag, jag var glad, alla var trötta, en del var bakis.
det gick så långt att en av tjejerna fick klicka sin kund i luren för att hon skrattade så mycket.
haha, det var sjukt.
"hej, jag heter frilippa.
...nä då får vi lägga på någon annan gång"

HAHA!

nåja, idag har jag fått reda på vad hot guy@work heter i både för- & efternamn.
inget fashion direkt. :/ liten besvikelse.
har hittat honom på facebook men jag kan ju inte adda honom som vän direkt? :S

åh, har laddat ner måns zelmerlöw och agnes version av "all i want for christmas" nu. SÅ BABE MÅNS ÄR!
om jag fick välja en man i hela världen så skulle jag välja måns.
eller i hela sverige iaf.
i hela världen skulle det nog bli jude law.

helgen blir nog inte så jävla fet.
får väl spara mig till nästa helg. haha.
har precis krängt en pizza.
ska man gå på afrodans-träningen imorgonbitti, måntro? vad har man på sig då?

vill mysa till love actually på söndag..
..man vet ju inte var man har er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback