tuesday

40340-2052
känns lite drygt att det bara är tisdagmorgon. haha!
har varit och tränat nu med alex. :]
det gick bra, men svettigt var det!
hunnit med havregrynsgröt till frulle härefter också!

nu ska jag snart hoppa in i duschen.
sen väntar en lååång dag på jobb.
hoppas jag säljer bra!
det går alltid dåligt för mig första halvan av dagen och sen skitbra andra halvan av dagen.
idag hoppas jag att det kan sprida ut sig lite! ;P

hörs nog ikväll!
bjuder på en bild från helgen här!
den ska inte vara större än såhär för den är inte så niiice! ;P utan det är mest för att ha en bild.
blir lite roligare då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du jobbar med? :)

2007-12-05 @ 09:23:26
Postat av: mikaela

anonym: telefonförsäljare.. ;P

Postat av: Nummer 1

Det är roligare med bilder, jag håller med! Hoppas det går bra på jobbet, jag har dock hört att telefonförsäljare är något av det tristaste man kan jobba med... Men man måste ju börja någonstans, inte sant?

2007-12-06 @ 00:44:26
Postat av: mikaela

nummer 1: hehe, ja, precis! söker ju hela tiden andra jobb! men nu får man iaf pengar medan man söker!

2007-12-06 @ 09:06:28
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback