slutat tidigare :]

åh, nu är jag klar på jobbet. så nu kommer jag hem en hel timme tidigare. superskönt!
var nära på att komma med tåget som gick 2 timmar tidigare, men jag fick bara sura kunder på jobb på slutet. :/

intervjun imorse vet jag inte riktigt hur den gick. men jag hoppas att den gick bra, givetvis!
han frågade i princip ingenting.. bara pratade om mitt nuvarande jobb och sen fikade vi med de andra anställda och snackade skit. haha!
de verkade supergoa allihop i alla fall!
dessvärre verkade även den andra tjejen som kom efter mig väldigt trevlig. :/
bara till att hålla tummarna!
de skulle höra av sig i slutet av veckan.

sitter kvar lite på jobb nu. passar på att blogga! ;D
tåget går inte förrän om en halvtimme ändå.

ååh. kan det inte bli helg nu?

NI ÄR FÖRRESTEN JÄTTEDÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA! ;)

en stalker försvunnen (?).
bara en kvar.
själv stalkar jag någon helt annan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du någonstans?

2007-12-18 @ 20:48:36
Postat av: Nummer 1

Hade du någon speciellt anställningsintervjuoutfit? (jäklar vad långt ord :) Hur tänkte du isåfall då?

2007-12-18 @ 23:52:49
Postat av: Sofie

skönt att sluta tidigare! kolla min blogg :)

Postat av: alexandra

svar: WOHOOOOW lär mig länka då!!

2007-12-20 @ 13:45:32
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: mikaela

anonym: ett telemarketingföretag i hbg! :]

nummer 1: jag hade typ det som var i outfiten nedanför men jag hade svarta stövlar till och en svart trenchcoat. tänkte "inte för uppklätt men ändå propert".

sofie: ja, det var riktigt skönt att sluta tidigare. fick göra det idag med! :] har sett ditt hår. fint det blev! :]

alexandra: gulligt att du skriver "svar:" ;] jag har ju redan lärt dig en gång!

2007-12-20 @ 23:18:14
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback