saturday night live

ja, ska vi skriva lite mer om helgen då.
ni vet ju vad jag gjorde i fredags, så jag börjar med lördagen.

vaknade tidigt för att åka och köpa julklappar till alla kusinerna. det gick ganska bra faktiskt!
sen åkte vi vidare till mormor för att käka lite lunch och hjälpa henne med julgranen.
jag åt och sen somnade jag. haha. kände att jag behövde ladda lite inför kvällen!

sen var det till att göra vid sig direkt när jag kom hem.
hoppade på bussen och skulle möta upp alexandra och hennes två kompisar.
ut kommer alexandra - ensam.
jahapp? då var det bara vi två då. men det mådde väl inte vi dåligt av! :]

åkte till hennes bror för förfest och timmarna bara rusade fram.
slutsats: en helt okej kväll. ;]

idag var det upp tidigt igen. uuh.
skulle iväg och köpa julgran.
det är inte alltid en lätt match att hitta den perfekta. vi är vääldigt hårda!
när vi kom hem tänkte jag sova lite.. men strax efter jag lagt mig ropar dom att vi ska klä julgranen. suck..
nåja.. gör det.. sen gör jag ett nytt försök till att sova, men då kommer dom och säger att vi ska käka på restaurang.
upp igen.

måste städa lite nu, sen ska jag slänga mig på sängen.
längtar till nästa helg.

PS.
min systers blogg. kolla hennes heta geek-glasögon. min förtjänst för det var jag som trampade sönder dem!

jag suger på kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback