new year, new clothes

ja, det blev ju en del shopping nu i göteborg. inför det nya året.
här kommer det mesta av det jag shoppade.


1. mockakjol i svart och brunt. fyfan vad fin den är. dessvärre måste den kemtvättas så det gäller att inte spilla drinkar på den! från h&m trend. 598 kr.
2. svart satinkjol med söt rosett. 199 kr på indiska.
3. bästa reaköpet var dessa skinnstövlar som jag velat ha sedan första ögonkastet. nu fick jag dom några hundralappar billigare. 900 kronor på scorett.


4. på ullared hade de tagit in paul frank-kläder så denna tishan köpte jag för 99 kronor. ska rulla upp och sy fast ärmarna på den lite.
5. rosa och vit-randig basic tröja från h&m. 198 kronor tror jag den kostade.
6. byxor från monki. de ser enorma ut, men det är bara för att de sitter löst över rumpan och låren. jag har dock INGEN aning om hur jag ska matcha dessa. hjälp!!
7. en pyjamas från lindex som också var på rea.. 149 kronor tror jag båda delarna kostade tillsammans.


8. strumpbyxor från åhléns. någon som vet hur kvalitén är på dessa? ett par helsvarta 120 den och ett par mönstrade. de mönstrade ska jag kanske ha på nyår, så då kommer bättre bild. denna känns ganska meningslös. ;P 89 & 99 kronor.
9&10. underkläder från h&m. blev kär i det blåa direkt. HOT! jag kände att jag var tvungen att dela med mig till er ;P
11. smink från makeupstore. glittereyeliner och en svartglittrig ögonskugga. eyelinern kostade 155 kronor och ögonskuggan 130..?
12. drinkmixer från ullared! här ska blandas drinkar ;P

Kommentarer
Postat av: S.

då får jag komma på drinkparty igen?! :D

2007-12-30 @ 19:42:11
Postat av: S.

förresten, make up store har de bästa sminket! min favoritbutik!

2007-12-30 @ 20:43:53
Postat av: S.

å en annan sak, jag har också eyelinern, fast i guld! :D

2007-12-30 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback