MERRY CHRISTMAS


åh, god jul på er alla läsare. :]
idag är det julafton.
kan inte riktigt fatta det.
de senaste två månaderna har gått så himla fort.

idag vågar jag (nästan) lova att det kommer en videoblogg!
det får bli min julklapp till er eftersom jag blivit så himla dålig på att blogga.
men jag hoppas att ni tycker det är kul att läsa om mina äventyr som
anna kallade det!

ni ska även få se årets julkort.
pappa fotar alltid mig & min syster framför julgranen typ och skickar det som julkort till alla vi känner.

igår var det lillejulafton och det firades hos min moster.
firar alltid med morfar på lillejul och med mormor på julafton.
av morfar fick vi (äcklig, förlåt morfar.. men jag gillar verkligen inte mörk choklad med körsbärslikör i) choklad och pengar! :] pengarna är ju ändå viktigast..

imorse fick jag lite julklappar av tomten i min julstrumpa. hudkräm, rougeborste, sminkspegel, tjocka mysstrumpor och duschgel+bodylotion.
mamma hade gjort goda scones till frukost.
det är lyx alltså!

senare idag bär det som sagt av till mormor. där kommer allt det riktigt juliga.
julmat, kalle anka, tomten..

(nu har jag hoppat över en dag. lördagen. mer om den kommer sen!)

STOR JULKRAM TILL ALLA!
det känns lite konstigt utan dig..

Kommentarer
Postat av: Elli

God Jul! Hoppas du får en bra julafton!

2007-12-24 @ 13:12:49
Postat av: Johanna

God Jul! Ha en fin julafton!

Postat av: mikaela

elli & johanna: tack! detsamma! KRAM!

2007-12-24 @ 23:54:09
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback