just another manic monday

först och främst!
CAMILLA! du som vann tävlingen i min blogg. du måste läsa din mail och svara väldigt snart.
har jag inte fått svar från dig imorgonkväll när jag kommer hem från jobb så måste jag dessvärre dra en ny vinnare.
jobbat idag..
var så sjuukt seg. ont i huvet och megatrött.
det visade sig på resultaten också. :/
typiskt.. för denna veckan har dom bestämt att så fort man når dagens budget får man gå hem!
hoppas att det går bättre dom andra dagarna.
men jag börjar bli väldigt trött på det.. det är så himla uttråkande att alltid göra samma sak och säga samma sak när man ringer.
jag gillar förändring och ett fartfyllt arbete med olika arbetsuppgifter.

men vet ni vad!?
imorgon ska jag faktiskt på intervju på ett nytt ställe! :D
där kommer jag definitivt trivas mycket bättre!
i alla fall om man ska gå på annonsen.
ni får hålla era tummar! :D

jag kommer sakna mina arbetskamrater och mina babes om jag skulle sluta dock. :/
julfest på fredag, wohoow. kul det ska bli!
sen blir det nog någon form av party på lördag också. eller, s?

Kommentarer
Postat av: Nummer 1

Jag vill ha mer videoblogg!

2007-12-18 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback