julskyltning

godmorgon!
(eller goddag borde jag kanske säga?)

igår somnade jag på soffan vid 22 och mami & papi väckte mig vid halv två.
då hade jag fått sms vilket gjorde att jag fastnade framför msn.
där satt jag till klockan var sex (!!!). fattar ni hur länge det är för mig?!
jag har inte varit vaken så länge sen sommaren -03.

nu har jag avnjutit en frulle med scones. jag blev så jäkla mätt.
men gott var det!

håller på att julpynta lite på mitt rum nu innan jag ska göra mig i ordning för årets julskyltning.
höhö, traditioner! ;D
kanske visar lite bilder från mitt rum sen. eller videoblogg? måste faktiskt ta tag i videofilmandet lite. ;P

i fredags var jag ute tillsammans med en vän. hade sååå himla kul.
träffade massor av människor som man vanligtvis inte träffar.
en del av dom hade jag inte träffat på 3-4 år!
hoppas vi gör det snart igen, s! ;]

komplimanger från oväntade håll är alltid de bästa! :]

PS. GLÖM INTE ATT
TÄVLA!
tack för sällskapet ..(?)

Kommentarer
Postat av: Martina.

Någon speciell som fick upp dig till msn? ;) Låter nästan som det! Roligt. :)

2007-12-02 @ 13:04:26
Postat av: mikaela

martina: haha, ja, det var det ju. men det var inte lika spännande som det kanske låter! ;P tyvärr!

Postat av: sandrat

så kul att du hade kul! jag med! :D

2007-12-02 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback