happy! :D



weeey.
skulle gå in på h&m imorse och se om det kommit in returer på tröjan.
internet klöddade, så jag kom inte in.
gick och tränade, och sen när jag kom tillbaka var jag säker på att de skulle försvunnit redan om det nu fanns några returer, men nejdå! där fanns den vita! :D i ganska många storlekar.
så jag klickade hem både den och en svart partyväska. är verkligen i behov av en svart. har en mörkbrun och en ljusbrun som jag typ alltid använder. varför ingen svart!?
båda grejerna blev typ 246 (!!!) kronor.
använde rabattkoderna: 7657 & 1304 och fick 150 kronor rabatt!

hoppas nu bara att tröjan passar!
om jag har tur så har jag gått ner ännu ett kilo tills den kommer nästa vecka.
då visar vågen på -9 kilo isåfall! :D

nä, nu måste jag göra mig i ordning för jobb!

Kommentarer
Postat av: Nummer 1

9 kilo! Fy tusan vad duktig du varit! Grattis!

2007-12-06 @ 15:13:49
Postat av: J

G R Y M T!!!!!!!!!!!!!! :D

2007-12-06 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback