girls night in

hej!
har inte hunnit blogga alls idag (fredag).
upp tidigt till jobbet idag!
var uppe redan halv 7.

gick bra på jobb. kom först upp till budget och fick därför välja en till julklapp.
äckligt godis. :/

när jag kom hem käkade jag lite för att sedan sticka direkt till frisören.
det blev klippt lite på topparna, ljusade upp min utväxt och la i ljusa slingor.
nu är det rätt blont..

nu ikväll har det varit tjejkväll hos alex. vi åkte in till landskrona och hyrde tre filmer.
såg på två av dom. båda var dåliga. haha!
kom precis hem därifrån. måste sova nu!
imorgon ska vi handla julklappar, sen är det party på kvällen!
ska upp typ halv 9. usch!

hörs kanske imorgon om jag hinner då! annars lovar jag blogga massor på söndag. (okej, ska inte lova...men ska verkligen försöka!)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: alexandra

godnatt! jag fick precis upp grodan ur halsen som har envisats hela kvällen.. hahahaha.. vi hörs och ses i morgon!

Postat av: Maria

åhn jag vill så klippa mig KORT KORT fett snyggt vore det men jag har inte råd blä!

2007-12-16 @ 14:23:04
URL: http://mariaanderzon.blogg.se
Postat av: mikaela

alexandra: usch, grodor är inte roliga!

maria: oj, vore kul att se dig i kortkort! :D

2007-12-16 @ 23:33:36
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback